måndag 10 juni 2013

all those days

Hallå där!
Nu var det ett tag sen igen. Men som natalie tidigare nämnde så är vi inte hemma så jättemycket dessa dagar, och de e lika med lite tid vid datorer.
Nu fick iallafall jag tid med ett litet blogginlägg. Så det som hänt sen sist är först att min kära mamma varit här i en vecka, mycket mysigt var det!


Sedan börjar vi sörja det faktum att vi bara har några få dagar kvar här nu. 9 har jag om jag inte minns fel. Så allt är lite sorgligt. Klart vi längtar hem till familj och vänner men Los Angeles är nu vårat andra hem och det känns mycket sorgligt att lämna. Och Natalie och jag kommer snart inte vara roomates mer.
Vem ska jag då fråga på morgonen vad jag ska ha på mig? Vem ska då säga åt mig vad jag ska äta till middag? Vem ska jag då ta konstiga bilder i speglar med? Vem ska jag då rådfråga om vad jag ska skriva i sms till andra personer? Vem kommer bli pigg med mig på natten bara för att jag säger "jag är pigg"?
Ja det där och många andra frågor kan man fråga sig. Men inte just nu. För vi har 9 days to go! Och vi ska njuta av dom dagarna som bara den!

Här kommer lite bilder nu eftersom klockan är halv 12 och jag är trött. Enjoy!




















Tack för mig, hej!

P.S Vi får se om jag faktiskt lyckas gå på planet nästa vecka. D.S

1 kommentar:

  1. Tack för senast! De var så mysigt! Kram mamma Annelie

    SvaraRadera