onsdag 12 juni 2013

come home

Hallå hallå.

Här sitter jag och chillar lite och kollar på Glee. Sen kom jag ju på att för en gång skull är jag ju hemma. Då kan jag blogga. Det är lite stressigt inom mig just nu för det är en del saker som måste fixas. Nu när skolan slutade så blev det inte direkt sommarlov egentligen eftersom vi har massa att göra innan vi åker hem. Så här får ni min lista på vad jag måste göra:

Boka shuttle
Sälja säng
Äta mer cupcakes
Gå till IEC på skolan och fylla i formulär
Avsluta Bank of America konto
Äta på cheesecake factory, pitfire pizza, umami burger, marmelade, yogurtland, chipotle, ihop och massa andra ställen en sista gång
Shoppa jeans
Köpa fler kepsar
Hajka
Köpa en macaron-matta så att mina macarons kan bli perfekta när jag kommer hem
Tvätta
Köpa en cake pop kokbok
Städa
Säga upp lägenhet
Packa
Gå till Bungalow
Åka till stranden

Yes, det är min lista för tillfället. Vissa saker är ju roligare än andra...I'm sure ni kan lista ut vilka grejer som hör hemma i kategorin "roligt" och vilka som inte gör det. Men saker måste ju göras. Imorgon är det städdag här hemma hos oss. Well that will be fun...Det är våran "vi-gör-dom-tråkiga-sakerna-idag-dag".
Förresten stod det "boka flygbiljett" på min lista tidigare idag men det har jag gjort nu för dom som ville veta. Så jag kommer faktiskt kunna ta mig till New York och gå på mitt flyg där vidare till Stockholm. Det var ju tur. Eller?

Och om det är någon som sitter där hemma och undrar så ja, mina lådor på byrån är faktiskt inskjutna idag. Och nej, det ligger faktiskt inte så mycket på golvet vid min säng. Fett_stolt_tjej_92.

Men nog om det.
Hur ska jag få hem min hantel? Det löser sig nog. För hur ska jag kunna klara mig utan min hantel? Nej det går ju verkligen inte. I handbagaget kanske? Yes så får det bli.
Sedan har vi ju faktiskt alla mina 102 tidningar....vart ska jag lägga dom? Dom får nog plats! Här gäller det att prioritera.

Nu sitter jag här och undrar varför natalie inte snapchattar mig tillbaka. Hon skulle ju vara beroende. Hon skulle ju vara den som alltid svarade när jag sitter hemma och har tråkigt. Vi får helt enkelt ta ett snack om det där.

Här kommer en bild hur det ser ut när jag kollar ut genom fönstret just nu:


Ja Sverige, ni har nog bättre väder än i Los Angeles idag. Grattis.

Här kommer en bild på hur jag ser ut just nu:
Jag visste att ni var intresserade.


Sen måste jag lägga ut två bilder ifrån stranden som vi var på i måndags:



Den andra bilden här är väldigt intressant förresten. För att jag tror att min familj ser vem Natalie liknar här. Eller vem som brukar göra såhär....Det var bara en sak jag ville nämna.

(För er som just nu sitter som frågetecken: Ja, det är minsann Jan Thylander som brukar göra så)

Nej nu är det dags för mig att gå tillbaka till mitt Glee-tittande. Det är ju snart promdags där lixom! SPÄNNANDE HÖRRNI!!

Peace och tack för mig!


1 kommentar:

  1. Kom ihåg att ta hem alla stora schampo flaskor och stora flaskor med duschcreme också!��puss och kram mamma Annelie

    SvaraRadera