onsdag 29 maj 2013

Me, myself and I

Hello.

Idag spenderade jag dagen själv på stranden och i santa monica och vet ni vad? Jag är ett ganska bra sällskap.
Dom som känner mig vet att jag måste vara ensam, helst lite varenda dag. När man bor här har det blivit svårt så jag har fått anpassa mig lite. Men idag så vägdes allt upp. Jag satt på stranden från halv 3 till 5 ungefär innan det kom en sandstorm så jag flyttade upp till bänkarna ovanför stranden. Jag gick och tog mig en panini och en mocha cookie crumble frappuccino och bara satt där ett tag. Sen ställde jag mig och kollade ut över stranden. Där stod jag med mig själv i 3 timmar. Hämtade sen en vanilla rooibos tea latte för det blev lite kyligt. Sen såg jag solen gå ner över bergen. Och vet ni vad det bästa var? Ingen pratade med mig. Amerikanerna är ju som alla vet mycket pratglada och det är oftast väldigt roligt men idag ville jag bli lämnad ifred. Och det blev jag. 
Jag kom hem för en halvtimme sedan, då var klockan kvart i 10 på kvällen.
Så jag vill tacka mig själv för en mysig dag. Det var trevligt.

Peace! 






1 kommentar:

  1. Du är ändå aldrig ensam, men mysig är Du..

    Dad

    SvaraRadera