lördag 15 juni 2013

Tjolahopp

Hejsan.
Nu är det inte många dagar kvar......................... Igår kändes det som om vi skulle åka hem i övermorgon och jag ville bara packa och ha allt klart. Idag känns det lite bättre. Nu har vi gjort planer för våra sista 5 dagar här i Los Angeles och nu ska vi passa på att njuta av dom istället för att stressa om allt. Vi kommer ju komma tillbaka snart igen. Inte det här året, men nästa. Kanske.
Det som kom fram när vi planerade däremot var att vi ville prioritera våra favoritrestauranger. Det var det viktigaste sen var resten inte så jätteviktigt typ. Vi turistade igår, idag ska vi inte åka så jättelångt bort och ta lite promenader till våra restauranger. Första promenaden blir 45 minuter till bästa frukoststället Le Pain.
Blir ett litet kort inlägg idag utan bilder för jag är på Felicias dator medans hon duschar och när hon är klar ska jag göra det och sen ska vi kasta oss iväg.
Bye Bye
/NT

1 kommentar:

  1. Don't cry because it's over...smile because it happened!! :-) Jag minns nar jag kom hem fran aret i Schweitz..det varkte sa det gjorde ont av langtan tillbaka. Men livet gar vidare...ni hittar sakert pa en massa andra roliga stallen att uppleva saker pa. And it's a real good feeling to complete something on your bucketlist. Bra gjort! Synd att ni inte stannar lite langre for da skulle jag komma och hamta er och ta med er till Mexico! Bara en sak...det finns massa gott att ata i Sverige ocksa...haha!!

    The US auntie...

    SvaraRadera